Coroczna zbiórka śmieci 2 / Annual Trash Collection Day 2

Chodząc po dzielnicy oglądając wystawione niepotrzebne ludziom rzeczy, natknąłem się na całą kolekcję zdjęć. Nie znam powodów wyrzucenia tych fotografii, ale smutnym jest fakt, iż często jest to jedyna pamiątka po ludziach, częsć zarejestrowanej czyjejs historii życia, która się własnie zaciera i ulega zapomnieniu trafiając na smietnik. Pomyslałem, że może warto cos pokazac na blogu z moich "wykopalisk", dlatego zamieszczam kilka ciekawszych zdjęć zebranych z ulicy.

While hangin' around the neigborhood and lookin' at all that unnecessery stuff I came across a whole collection of family photos. I don't know the reason why someone threw away those photographs, but it's quite sad that those images sometimes are the only memories of people, a part of the history of somebody's life, which is blurring right now and becomes forgotten on that mountain of garbage. I thought that it is worth showing on this blog some of those photographs found on the trash collection day.



"Drogiej Mamie z miłoscią 1982" / "For my dear mom with love 1982"


1 comment:

  1. To z dedykacją dla mamy wprowadza mnie w swoisty stan smutku i zadumy. Może dlatego, że jestem rówieśnikiem dziecka ze zdjęcia umieszczonego na owej laurce? A może też i dlatego, że moja mama już nie żyje...

    ReplyDelete